Warunki serwisowe:
- Na wszystkie produkty firma Rebeltec udziela 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancją objęte są tylko wady fabryczne produktów. Utrata uprawnień z gwarancji następuje w przypadku:   
        - zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych producenta,    
        - samowolnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione,    
        - uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia towaru,
        - uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania i konserwacji  towaru,


- Reklamowane urządzenia można przesyłać pocztą lub dowolną firmą kurierską na koszt nadawcy lub dostarczać osobiście do serwisu tylko z wypełnionym poprawnie zgłoszeniem serwisowym . Reklamacja przesłana bez wypełnionego wniosku serwisowego nie będzie rozpatrywana do momentu uzupełnienia dokumentacji.

- Koszt przesyłki do serwisu ponosi klient, zaś koszt przesyłki zwrotnej jest pokrywany przez firmę Rebeltec.

- Prosimy o jak najdokładniejsze opisanie usterki. W przypadku braku opisu sprzęt zostanie sprawdzony w sposób ogólny, nie daje to jednak pewności wykrycia wady. Jeżeli nieopisana wada nie zostanie wykryta sprzęt zostanie zwrócony w stanie w jakim został przysłany do serwisu. Po pozytywnym rozpatrzeniu gwarancji firma Rebeltec wysyła nowy towar lub wystawia korektę.

- Produkty oddawane lub odsyłane do serwisu powinny być kompletne w oryginalnym opakowaniu. Odsyłanie niekompletnych produktów może wydłużyć termin rozpatrzenia reklamacji i uniemożliwia wymianę produktu na nowy oraz wystawienie korekty. Możliwe jest użycie opakowania zastępczego zamiast oryginalnego, jednak musi ono w sposób dostateczny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem w czasie transportu. Firma Rebeltec nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia towarów w czasie transportu do serwisu.

- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie towaru do serwisu przed upływem końca okresu gwarancyjnego na dany produkt. Weryfikacja okresu gwarancji następuje na podstawie faktury zakupu.

- Produkty posiadające zewnętrzną gwarancję producenta prosimy odsyłać bezpośrednio do serwisu wskazanego na oryginalnej karcie gwarancyjnej. Rebeltec nie angażuje się w pośredniczenie pomiędzy reklamującym a serwisem producenta oraz nie ponosi odpowiedzialności za pracę tychże serwisów.

- Firma Rebeltec nie prowadzi serwisu pogwarancyjnego oraz serwisu komercyjnego sprzedawanych produktów.